ثمیناثمینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

بهار زندگی

در آستانه دو سالگی

1391/10/13 6:43
نویسنده : مادر
176 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بیشتر به دوسالگی دخترم نمونده!

دوسال پیش همچین روزهایی من سراسر استرس و اضطراب و شوق و هیجان بودم. به خاطر وجود و حضور ثمینا.

به این روزها که فکر میکنم یبینم که چقدر زود گذشت...

دخترکم زود بزرگ شد... خندید... نشست... چهار دست و پا رفت... راه رفت... دوید... حرف زد...

                                                                      و تمام زندگی ما رو پر از شوق و حضور خدا کرد

این روزها ثمینا جونم خیلی خوب صحبت میکنه. پیشرفتش خدا رو شکر خیلی خوب بود. مثل یه طوطی خوشگل همه ی حرفها و کلماتی رو که میشنوه تکرار میکنه.

دوست داره تمام کارهاش رو خودش انجام بده و یک استقلال طلب واقعیه!

دخترکم بزرگ شد و هر روز با شیرین کاری ها و زبان کودکانه اش برای ما دلبری میکنه

من هم فقط میتونم از صمیم قلبم بگم

                                                   خدایا

                                                               خیلی دوستت دارم...

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه مامان آرشیدا
13 دی 91 14:15
مرسی که به سر زدید. ثمینا جون هم دختر ناز و شیرینیه. 2 سالگیش پیشاپیش مبارک باشه. ایشاللا همیشه سالم و شاد باشه.
مهسا مامان نورا
14 دی 91 1:31
وای خدای من الهی فداش شم چقده نازی دختر تورو خدا واسش اسفند دود کنین بوسسسسسسسسسسسسسسسسس از طرف نورا جون دوستت
گلنار
15 دی 91 6:48
تولدت مبارک ثمینا جون !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار زندگی می باشد