ثمیناثمینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی

ما اومدیم...

1390/9/12 1:56
نویسنده : مادر
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبمون که تو این چند وقت که نبودیم ما رو فراموش نکردن و بهمون سر زدن.

از همه متشکریم.

به دلایل کمی تا قسمی فنی فقط میتونستم نظراتتون رو بخونم و تایید کنم.

           

 در این مدت اتفاقات زیادی نیفتاد...

تنها اتفاق هیجان انگیز راه رفتن ثمینا جونمه که بی صبرانه منتظرش بودم. البته فقط چند قدم راه میره و خودش ذوق میکنه و تالاپ می افته زمین!

کمتر از 35 روز دیگه دخترم یک سالش میشه و من باورم نمیشه... چقدر زود گذشت.

                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان اليسا
13 آذر 90 12:42
ممنونم كه سر زديد به نظرم تولد يك سالگيه دلبنداي كوچولو يه چيز ديگست اميدوارم به نحو احسن و اون طور كه انتظارشو داريد برگزار بشه
زهره مامان هلیا
18 آذر 90 18:24
ثمینا جون تاتی کردنت مبارک
مامان صدف
21 آذر 90 12:32
ان شاءاله 120 ساله بشی ثمینا خشگله
مریم مامان پارمیس
22 آذر 90 9:59
ای جووونمی ثمینا نانازی تولدت مبارک خانوم خانوما
سارا(مامان سوگل)
22 آذر 90 22:04
بله مامان مهربون تا چشم رو هم بذاریم عزیزهای کوچولو بزرگ میشن.ایشاالله همیشه خوش باشن
مامان صدف
29 آذر 90 14:17
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
مامان یگانه زهرا
29 آذر 90 16:29
مبارک باشه گلم
مامان نیلای
1 دی 90 2:58
ثمینااا جونم یلدات مباررک راه رفتنت مبارکک خاله 120 تا یلدا ببینی
مامان صدف
7 دی 90 9:28
ثمینا تپلی تولد یک سالگیتو پیشاپیش تبریک میگم عزیزم.
مامان نسترن
6 مهر 91 9:56
سلام دوست خوبم. یه راهنمایی لازم دارم. به نظرت من با وجود پسر دوسالم که خیلی به من وابسته شده ,سر کار رفتن نیمه وقت درسته یا از اینی که هستم خسته تر میشم؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار زندگی می باشد