ثمیناثمینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی

برای دخترم...

1390/10/13 7:53
نویسنده : مادر
309 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چقدر روز ها زود گذشت. یک سال پیش من در تدارک حضورت تو این دنیا بودم! و حالا در دارک اولین جشن حضورت!

چقدر زود بزرگ شدی... و من سرمست از حضور تو... چه روزهایی گذش!

من منتظر خندیدن تو    دندانک تو    ایستادن و قدم برداشتن تو...

هنوز هم که مینویسم در باورم نیست که تو یک ساله شدی!

دخترکم هر نگاهت  هر خنده ی مستانه ی و  هر دست نوازشگر تو  آتش عشق محبتت در دلم را شعله ور تر میکند.

مهربانم چقدر بودنتبرایم لازم بود...

چقدر آمدنت برایم معجزه کرد...

و من چقدر با تو خوشم...

تو ترانه ی لحظه های زندگیم شدی.

آمدی و روح خسته و دل آزرده ی من با تو درمان شد.

طبیب آسمانی ام برایم تا هستم بمان.

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نسترن
14 دی 90 14:50
سلام دوست عزیزم. بایه دنیا شرمندگی از دیر سرزدنم به وبلاگ نینی گلت , من برگشتم. دوستت دار وبرای تو و خونواده کوچولوت آرزوی خوشبختی دارم
مامان اليسا
15 دی 90 10:33
سلام صد سلام به روي ماه هر دو تون:ماماني و خود ني ني! 2000 گل قاصدك تولدت مبارك 1000 تا جوجه اردك تولدت مبارك خوشحالم كه تو وبلاگت اولين كسي هستم كه تولد يك سالگيت رو تبريك مي گم سالم موفق و پيروز باشي!
مهرسام
13 بهمن 90 1:35
وای که چقدر دخملتون نازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار زندگی می باشد